Terug in Skyros

31 mei 2021 - Skyros, Griekenland

Na ruim 6 weken in Nederland weer thuis in Skyros !! Voelt goed ..... Ik had een regenachtige reis met de trein van Nijmegen naar Schiphol ..... Het inchecken op het vliegveld ging snel en na het tonen van mijn Vaccinatie Certificaat (in de griekse en engelse taal) en mijnPLF (Personal Location Form, waarmee je aangeeft waar in Griekenland je verblijft) ... stond ik al snel in de vertrekhal met een kop koffie !! Mijn vlucht stond gepland voor 15.45 ... Het was redelijk druk in het winkelgebied ... meer mensen dan de laatste keer dat ik vloog (in oktober), maar zonder een gevoel van overdrukte. Een ontspannen sfeer !! Precies op tijd vertrokken we. Het viegtuig was voor minder dan de helft gevuld. 25 minuten eerder dan gepland arriveerden we in Athene ...... Het uitchecken ging supersnel ....... Al gauw stond ik buiten geneitend van een aangename zon en een temperatuur van zo'n 25 graden ...... Na ongeveer 20 minuten kwam de auto waarmee ik naar mijn verblijfsadres in Athene werd gebracht ..... Het is zondagavond 23 mei en ik voel me blij dat ik weer terug ben.